Alle 24 barnehager på Askøy samlet seg til en felles avslutning full av aktivitet, mestring og bevegelsesglede.
Det ble en flott avslutning for barna som nå avslutter barnehagetiden på Askøy (foto: Askøy kommune).
300 førskolebarn tok over Skogen Fotballpark til lek, fart og glede 2. juni. Barna fikk en aktiv og minnerik avslutning på barnehagetiden – med latter, mestring og mye energi.
Alle barnehager var med
Alle 24 barnehager på Askøy deltok. Det gjorde dagen til en stor, felles markering – der inkludering, mangfold og vennskap sto i sentrum.
Rom for alle
Arrangementet la til rette for at alle barn kunne delta, uansett bakgrunn og forutsetninger.
Her var det plass til alle, og vi ønsker alle barn - og foreldre - lykke til videre på skolen neste år!
Journalist:
Dag Folkestad