Skip to main content

Slik feiret vi 17. Mai i Tveit barnehage

 

Feiring av 17. Mai i barnehagen

I forbindelse med feiringen av 17. Mai i barnehagen la vi vekt på fellesskap, glede og deltakelse for alle barn. Barna startet dagen med å gå i tog i nærområdet hvor de sang og viftet med flagg. Når vi kom tilbake til barnehagen hadde vi ulike maileker som potetløp, bowling, kaste svamp på pippi og sykkelkonkurranse. Aktivitetene skapte både engasjement og latter, samt et godt samarbeid mellom barna. Gjennom en slik feiring med felles opplevelser og lek får barna kjenne på tilhørighet, glede og mestring i et inkluderende fellesskap. 


Journalist:
Tveit barnehage

Fant du det du lette etter?

Det var dumt, kan du hjelpe oss med å forstå hva du var på utkikk etter?

Det var dumt, kan du hjelpe oss med å forstå hva du var på utkikk etter?